« 6月は…… | Main | 明日に向かって。47日目。 »

2005.07.17

明日に向かって。46日目。

コミケまであと28日。

ベランダに出たときに足元にゴマダラカミキリがいました。
一瞬『G』かと思ったので驚きましたよ。

久しぶりに見ましたよ、ゴマダラカミキリ。
……もう夏ですね。
何もやらなくても夏は来るものですか。そうですね。

とりあえず、このゴマダラカミキリをつかんで顔を見てみました。
いい面構えしてますよね、カミキリムシ系って。マイクみたいな複眼と、木に大穴開ける顎。

結局、このゴマダラカミキリは放置しておきました。
そのうち飛んで好きなところに行くでしょう。

|

« 6月は…… | Main | 明日に向かって。47日目。 »

Comments

Admiring the commitment you put into your website and detailed information you offer. It's awesome to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed information. Fantastic read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.

Posted by: best dating sites | 2014.12.26 at 22:18

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/87590/5006176

Listed below are links to weblogs that reference 明日に向かって。46日目。:

« 6月は…… | Main | 明日に向かって。47日目。 »