« 風邪 | Main | インフルエンザかも »

2006.02.13

弟と組み手。

酔っ払ったときにどのようなブツを書くのか実験してみます。なぜ真昼間から酒を飲んでいるのかは、一つ前の記事を参考にしてくださいw

ちなみに先ほどニンニク酒を2杯程あおり、酩酊しております。ふぉー!

……この記事は、後ほど著者の後悔と自責の念とともに削除または添削される恐れがあることを今のうちに宣言しておきますw

と言っても、なにを書けばいいのか戸惑ってしまうのですが。

さて……

 

 

弟が中国から帰郷しているのですけど、動きにキレが増しています。
弟は体重が減ったと言ってましたけど、身体のキレは増してました。
小学校の時代を告白しますと、弟は組み手のときにガムシャラに両手を動かして突っ込んでくることしかしてきませんでした。

それがどうでしょう。

久々に組み手をしてみたのですよ。

僕は右半身で構えていました。

腰を落とし、急所である顔面と肋骨を払えるようにです。
日ごろ、ひそかに10キロのダンベルを持ちながら四股立ちしていました。

だがしかし。

あっと言う間に、払うために前に出していた右腕を払われて、身体の外側(身体の右側)に回られると、弟は僕の身体の後ろに回り、僕は首をヒジで縛られていましたw

その後、ヒジで弟のミゾオチを狙ってみるも、幅があり直撃しませんでした。
恐るべし、中国4000年の歴史。

 

 

と、近状はそんな感じです。

おっと、酩酊(めいてい)ではなくて、安い酒で酔っ払うことを駄酊(だてい)と名付けることにしようぞ。個人的に。

では、また明日。

|

« 風邪 | Main | インフルエンザかも »

Comments

Pretty great post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really loved surfing around your blog posts. After all I will be subscribing on your rss feed and I hope you write once more very soon!

Posted by: best Dating Sites | 2015.01.13 at 20:42

Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A theme like yours with a few simple tweeks would really make my blog jump out. Please let me know where you got your design. Appreciate it

Posted by: best dating sites | 2015.01.20 at 12:34

Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading? I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog. Any feedback would be greatly appreciated. blogesaurus.com quest protein bars

Posted by: quest protein bars amazon uk | 2015.01.20 at 16:52

What's up mates, nice piece of writing and pleasant urging commented here, I am in fact enjoying by these.

Posted by: best dating sites | 2015.01.26 at 12:53

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/87590/8639002

Listed below are links to weblogs that reference 弟と組み手。:

« 風邪 | Main | インフルエンザかも »