« 今日は非番 | Main | 目撃… »

2009.07.21

ぎゃー

「俺たちの本当の戦いはこれからだ」

なんてフレーズが頭に浮かんできてしまいそうな事態に陥ってしまいましたよ。

 

原稿のページ番号を7ページから振っていたのですが、一太郎の下のバーにあるページ番号は変わらずに1ページから数えられていたものだったらしく……。
(原稿には+7された数値が載っているけど、ディスプレイが小さくて見ていなかったw)

293ページまで削るのが目標で、291まで削ってるからあとは内容重視の添削でOKかなと思いきや、実際は299ページまでしか削れていなかったという誤爆。

 

さーて、これからあと文庫本6ページ削らなければ。

27日〆切。

25(土)はお店にお休みを頂いたので、それまでには形にして、休日中は添削に没頭したい。

とんだラストスパートになってしまいました。

|

« 今日は非番 | Main | 目撃… »

Comments

I have been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the net will be much more useful than ever before.

Posted by: best dating sites | 2015.01.20 at 09:40

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/87590/45692212

Listed below are links to weblogs that reference ぎゃー:

« 今日は非番 | Main | 目撃… »